Saturday, April 19, 2014

KELEBEKLİ BEBEK PİKESİ









Benim canım yeğenim Yusuf Ali dünyaya geleli yaklaşık bir ay oldu.Ama henüz kavuşamadık hala -yeğen...İnşallah önümüzdeki hafta içi iki günlük bayram tatilinde İstanbul'a bebek görmeye gidicez,mis gibi kokusunu doya doya içimize çekicez...


Ne zamandır aklımda olan bir pike vardı Yusuf Ali için dikmek istediğim,malzemelerimi alıp hemen ölçtüm,biçtim,diktim:))













Pike takımını yaparken Evim Benim Atölyem blogundaki bu çalışmadan esinlendim. 90x90 ölçülerindeki desenli pazenin  üzerine , 90x90 beyaz duck kumaş koydum.Bu iki kat kumaşı dikerek birleştirdim.Süslemeleri de bu aşamada yaptım.













İnce keçelerim vardı evde,harfleri kafama göre çizip kestim,zigzag dikişle sabitledim.Etrafına da yine keçelerden kelebekler yapıp diktim.













Ardından 115x115 ölçülerindeki desenli pazenin üzerine bu çift kat parçayı yerleştirdim.Köşe dikişi tekniğiyle desenli kumaşı üst kısma gelecek şekilde diktim.













Çok severek diktim,istediğim gibi de oldu çok şükür:))













İnşallah Yusuf Ali mışıl mışıl uyur pikesinin altında.Kuzum benimmmmm:))













Bu da pikenin arkadan görünüşü.Dikmek isteyenlere şimdiden kolay gelsin...

No comments:

Post a Comment