Monday, April 21, 2014

Eskihisar&Hastane yolları çiçekten









Kocaeli Gebze'nin Eskihisar'ını hep merak ederdim, gittim merakımı yendim.







 






Güzel bir sahil kenarı. 
















                                                 Alacaksın kitabını içeceksin çayını denize nazır.





 







 






Lale içini hep muzip bulmuşumdur:)
























 



  

 



 



 






İŞİN HASTANE KISMI:)













Her işte bir hayır vardır derler hani..Hasta olmasam bu naif çiçeklerden kusur kalacaktım:) Zira hastane yolundalar.Sürekli başım ağrıyordu 3 haftadır, halen ağrıyor ama daha azaldı, tomografide azıcık sinüzit çıktı başka bir şey yok şükür.Doktor istersen iğne yapabilirim dedi müsait olunca müsait olduğumda gel dedi, bana dedi:) Zaten doktorun yanına girince bir hastasına iğne yapıyordu bel boyun ağrıları var hastanın, en az 10 iğne yaptı muhtelif yerlerinden daha çok omuz ve belden sanki, içim bayıldı, düçeceğim sandım, işi bitince benim muayen olacak cesaretim kaçtı dedim, ama mecbur bu iğneler dedi.Daha da gitmedim tabii, iğnenin fazlası midemi bulandırıyor.










Beyaz ve sarı uyumu.







Asillerimin rengi şahane.







Lale yavrusu, yeni doğmuş gözünü açamayan bebe kibin:)











Sanat böyle icra edilir teşbihte hata olmazdan yola çıkarak.İçindeki tohumu öpeceksin.Renk uyumlarına bakın, tasarımcılar ilham alıyordur zaten.







Menekşeleri çok seviyorum.







No comments:

Post a Comment