Friday, April 4, 2014

BUZDAN HEYKELLER...



Hafta sonlarında çeşitli aktiviteler oluyor farklı yakın şehirlerde kış ile ilgili..Bu sene oldukça soğuk ve bitmeyen karlarımızla uzun zamandır yaşanmayan bir kış geçiriyor olsakta, birçok insan sokaklarda, aktivitelerde, festivallerde vakit geçirmekten de çekinmiyor. 




buzdan heykeller 1






Bu hafta sonu Toronto da buzdan heykeller yapma yarışması var idi..Biz bir gün sonrası gittiğimiz için ancak yapılan heykellerin bitmişini gördük.






buzdan heykeller 2






 Biraz müzik dinledik, azbirşey yemek tadımı yaptık küçük bir alanda olduğundan çok fazla yiyecek yok idi, birkaç resim çekmeye çalıştım, heykellerin etrafında okadar çok insan resim çekiyorduki “savulunn“ diyerekten  birkaç dirsek darbesi ile nakavt yaparak bazılarını, aralarına karışıp  sizler için birkaç resimi ne zor şartlarda çektim bilemezsiniz??!! (yok-yok sakın inanmayın: kimseyi dirseklemedim, gayet kibar şekilde izin isteyerek aralarına karıştım:)) havamız eh-ok idi sadece -12 gibiydi. Pek üşütmüyordu yani:))






buzdan heykeller 3






 Heykeller “resimlerde“ çok net değilsede, çeşitli hayvan figürleri, evler, çiçekler , insan ve doğa ile ilgili idi.. 






buzdan heykeller 4


Bu arada gördüğünüz gibi buzdan bir bar ve oturma koltuklarıda var idi..ama bar sadece göstermelik, çok sayıda çocuk olduğu için bu tür festivallerde ve herkese açık olduğundan kesinlikle alkol olayı yok ’bu sokak festivali“nde. Bu arada eski ler yani benim yaş civarım:) hatırlar belki, sokaklarda allı güllü macun diye bir yapışkan şeker satılırdı, bölmeli kabın içinde renkli renkli olurdu ve sopalara sarardı satıcı..benim çocukluğumda popüler idi sanırım artık yoktur o tür şekerler..






buzdan heykeller 5


Bunu yazmamın nedeni: buz-kar üzerine maple şurup dökerek ve hemen donan şurubu sopaya sararak satmaları nedeni ile bir an “ahh macuun“ diyerek çocukluğuma gidişim.. aldım hemen bir tane, az birşey dişlerime yapışması nedeni ile zorluk çektiysemde -neyseki takma diş olayım yok, yoksa tamamı macuna yapışmış olaraktan gezecektim- severek yedim ve bizim arka bahçedeki karların üzerinde bu hafta içi kendi imalatım olarak mahalle ufaklıklarına yapmaya karar verdim...eminim seveceklerdir:)















buzdan heykeller 6

Oralara kadar gitmisken bir kebap yemeden(kebap 49)

kunefe ve cay ile gunu tamamlamadan olmaz


Mutlu keyifli hafta olsun..







Not: Birkaç blogcu arkadaş yan taraftaki izleyiciler kısmımın gözükmediğini yazmışlar bilgim olsun diye(sağolsunlar) ancak buradan gözüküyor(yani Kanada dan) dolayısı ile geçici bir yok olmamıydı yoksa hala Tr. den yada başka ülkelerdende gözükmüyormu bilemiyorum?? :(( 





No comments:

Post a Comment