Friday, February 28, 2014

şallar örnegi yapilişi

Merhaba sevgili site okurlarimiz. Simdiki yazimiz şallar örnegi yapilişi.

Bloga yazmayalı ne kadar uzun zaman olmuş. Bir türlü fırsat bulup şöyle keyifle 2 kelam edemedim. Tamam 2 kelam edemedim ama bol bol örgü ördüm. Evde bir yün deposunu dolduracak kadar ip ve şiş, pc den dolup taşan hepsi akla zarar göze ziyan yüzlerce örnek ama azimliyim günün birinde hepsini öreceğim. Son zamanlarda örmekten büyük keyif aldığım modellerden biri Begonya Şal.


sallar ornegi yapilisi 1



sallar ornegi yapilisi 2



sallar ornegi yapilisi 3
Örgü Sepetim forumda birlikte ördüğümüz çok güzel bir projeydi.  Örmesi son derece kolay, zevkli ve merak uyandırıcı. İlerleyen sıralarda ör ör bitmiyor tepkisi verebilirsiniz hatta bırakmak isteyebilirsiniz ama gerdiğiniz zaman bütün emeklerinize değdiğini göreceksiniz. Modelin orjinali Ravelry 

Eklediğim resimlerin şimdilik kusuruna bakmayın. Heyecanla gerip hemen paylaşmak istedim. Bayram sonrası daha güzel resimler eklerim artık.


sallar ornegi yapilisi 4



sallar ornegi yapilisi 5



sallar ornegi yapilisi 6




Bu yazi hakkinda daha fazla yazi gorebileceginiz onemli bir web kaynagi : tiglasalmmodeliyapimi

No comments:

Post a Comment