Tuesday, February 4, 2014

Gün:1



 Kendimi kötü hissettiğimde ben!


Öncelikle uyurum.


Zaten gece geç vakte kadar uyuyamadığım için öğlene kadar uyurum.


Pijama ve yatak iyi geliyor değil mi bünyeye?






gun 1 1
 Daha önce de yazmıştım. You've Got Mail benim en sevdiğim film ve ne zaman kendimi kötü hissetsem hemen izlerim.

Kahvaltıda abur cubur ve filmim vardı.


gun 1 2
 Bütün günü koltukta geçirdim. Bu arada Tiramisu ile Karamel artık aynı odada kalabiliyorlar. Hatta dün gece 4'ümüz aynı yatakta yattık. %90 sorun yok ama %10 gerginlik devam ediyor.

İpad'den oyunlarımı oynadım.




gun 1 3
 Okudum&yazdım -sız olmaz zaten.


gun 1 4


Koltuktan kalkmaya niyetim olmadığından the Lake House ile devam etti günüm. Bu filmi de çok severim.




gun 1 5


Son filmim de Yoshi eve geldikten hemen sonra bitti. Tabii ki Pretty Woman!

Mutlu sonla biten filmler bana iyi geliyor. Yanında abur cubur, kucakta kedilerim!

Güzel bir gündü yani!

Sürekli sizden gelenleri okudum. Sağolun hala yazmaya devam ediyorsunuz.

Geçti diyemem ama geçiyor/geçecek biliyorum.

Cidden bu kadar içime attığımı bilmiyordum. Dolmuşum oldukça!

Bloğum hariç diğer yerlerde aktif olasım yok bir süre.

Ama bloğum benim günlüğüm.

Böyle günleri nasıl atlattığımı ileride okuduğumda bana güç verecek biliyorum.

Çünkü bloğumu okumayı çok seviyorum.

Bu burada durmalı yani :)

Zaten defterimde de başka bir boyutu ile yazıyor.

Neyse iyiyim ben demek istedim.

Not: Ah mailleriniz,yorumlarınız o kadar içime işliyor ki anlatamam.

Hepsini yazıcıdan çıkarıp kendime moral dosyası yapasım var.


No comments:

Post a Comment