Wednesday, January 29, 2014

Gintama: Kanketsu-hen - Yorozuya yo Eien Nare | YF Blog Tur





gintama kanketsu hen yorozuya yo eien nare yf blog tur 1
Anime adı: Gintama: Kanketsu-hen - Yorozuya yo Eien Nare


Yazar: Sorachi Hideaki


Shiroyasha hiç yaşamamış olsaydı ne olurdu?


Edo, sebebi bilinmeyen bir kaosa sürüklenmiştir. Sakata Gintoki, var olmadığı bir geleceğe gönderilir. Yorozuya, dağılmıştır.


Artık bir hayalet olan Gintoki, arkadaşlarını son bir kez daha kurtarma görevini üstlenmiştir. Yorozuya’nın sonu olabilecek, bu büyük görevi bitirmek zorundadır.






Aşağı yukarı 6 aydır beklediğimiz, millet filmi sinemada izleme şansına sahipken bizim bön bön, gözü yaşlı, göğsüne öküz oturmuş şekilde baktığımız, YF'mizin de biriciği olan Gintama sonunda nete düştü. Hatta Selin ve Samed bi güzel çevirdi (burda). Tekrardan teşekkür ediyorum onlara burdan :')






Gelgelelim filmimizeee....İlk başta bizi uzuuun bir sosyal mesaj karşılıyor ki tabi fazlasıyla Gintama sıtayla bir şekilde. Burda İlker'in dediğine çok katıldım onun yazısını okurken ben de belirtmeden geçemiycem. Sosyal mesaj bölümünde Sugita için "İstemeyerek seslendirmiş galiba, parasını mı az verdiniz nabtınız" diye düşünmüştüm. Böyle ne biliyim, Sugita Gintoki gibi değildi, kırıldım yani klfsdjfslkdjf garip bi şey. Ama sonradan toparladı gayet.







Gintoki'nin bir şekilde var olmadığı Gintama bölümleri çok hoşuma gidiyodu zaten, o yüzden bu filmde de bayıldım. Gintoki'nin öldüğü ya da olmadığı diyelim bir gelecekte herkes hayatına devam etmiş, büyük değişimler geçirmiş. Hele ki bir Shinpachi var... Shinpachi'likten çıkmış, gözlük ruhunu kaybetmiş. Kagura afet falan... Sevdim mi? Yüoo sevmedim. Zaten bu şekilde bir Yorozuya olmalarını hayal dahi etmek istemiyorum. Gerçi o halleriyle akşon sahnelerde görsel şölen yarattılar hani...Çizimler efektler coşmuş. Ama Klasik ShinpachixKagura her zaman en iyisidir. Gintoki'nin de geleceğe gidince Chin Po olarak diğerlerine görünmesi...Hah işte Gintama yaa dedirten türdendi kfsdjfskdjf. Değişen karakterler arasında en fangörling Sougo olmuş bu arada! Mesela Katsura ne kadar değişirse değişsin yine Zura işte.


gintama kanketsu hen yorozuya yo eien nare yf blog tur 2






Filmin en can alıcı yeri Kagura'nın fecii dramatik konuşması Gintoki'nin bizim çucuklara sarılması, biz tam o sırada salya sümük olmuşken patlattıkları Shinpachi gözlük esprisi...Allahım nerelere yatıp gülsem bilemedim. Filmden çok söz etmek istemiyorum zaten her Gintama sever izleyecektir, Gintama sevmeyen de kaksın gitsin şurdan allasen niye yaşıyon kız!


İlker'i kırmayayım da Spyair adı geçireyim bi de şurda bari flksdjsdkfj (zaten yazıcaktı). Bir kez daha söylüyorum ve söylemekten de sıkılmıcam Spyair Gintama'ya çok yakışıyor! Ya da Gintama Spyair'e çok yakışıyor. Biri olmadan diğeri düşünülemez gibi bi şey demicem ama fksldjfsdf gayet düşünülür bence. Ama iyi ki şu filmde en gaz yerde arkadan Spyair'i verdiniz! Fangörllük tavan yaptı tavan!




gintama kanketsu hen yorozuya yo eien nare yf blog tur 3
Sanırım konuşmadan ortak bi karar almışız, filmden şu sahneyi koymuş herkes...Benim de izlerken kenara aldığım bi sahneydi zaten, gelenek bozulmasın dursun burda.


YF olarak bir Gintama turu yapabildiğimiz için ne kadar mutluyum lan! Hatta anime serisi devam etse her bölümden sonra tur yapsak lkfjksdf Neyse, biz gözü yaşlı Gintama fanları olarak beklemeye devam edicez. Ve bir turumuzun daha sonuna geldik diyerek gidiyorum.


No comments:

Post a Comment