Friday, March 14, 2014

2014 Şubat Ayı Dergi Kapakları



2014 subat ayi dergi kapaklari 1






L'Officiel'in Şubat sayısında 'American Hustle' filminde saçı, kıyafetleri ve dekoltesiyle birlikte gelen seksi kadın imajının bu yaşta biraz tuhaf olduğunu söyleyen Amy Adams bulunuyor. Yirmili yaşlarda olsaydım bunu normal karşılayabilirdim, o yaşta değilim ve seks objesi olarak görülmem gülünç diyerek filmin getirdiği bu etiketi bir kenara bırakmak istiyor. Miu Miu'nun 2014 İlkbahar/Yaz koleksiyonundaki desenli elbisesi ve kızıl saçlarıyla muhteşem görünüyor!






''İnsanlar beni gördüklerinde ilk sordukları şey, 'Nasıl her zaman gülümsüyorsun?' oluyor. Benim cevabım ise şu oluyor; 'Çünkü gülümsemek istiyorum' diyen Amber Heard Fransız Jalouse dergisinin kapak kızı. 'Etiketleri sevmiyorum olduğum ve olacağım kişiyi seviyorum' sözüyle kendisini ifade eden 27 yaşındaki Heard şu aralar Johnny Depp ile birlikte evlilik hazırlıklarıyla meşgul.






Harper's Bazaar Singapur edisyonunda Chanel'in 2014 İlkbahar/Yaz tasarımları içinde Karolina Kurkova karşımıza çıkıyor. 






'Blue Jasmine' ile Oscar'a aday olan Cate Blanchett Vogue Avustralya'da Gucci'nin Resort koleksiyonundan metalik kırmızı takımıyla o da biraz photoshopun azizliğine uğramış. Röportajında filmlerinden sonra oyunculuğuyla ilgili pişmanlık yaşadığını açıklamış : 'Filmin çekimleri bittiği an baştan başlamak ve daha iyi bir performans sergilemek istiyorum.' 






Interview Almanya sayısında Alman yönetmen Rainer Werner Fassbinder'den ilham alınarak gerçekleştirilen çekimler içinde model Lindsey Wixson heyecanlı bir hikaye, avant-garde bir duruşla buluşturulup stilist Julia von Boehm'in dokunuşuyla dramatik ve seksi bir burlesk hava yaratılmış. 






Moda editörü Emilie Johansson 60 ve 80'lerden gelen eklektik pop-renk karışımını punk gücünün etkisiyle model Hana Jirickova'nın üzerinde uygulamış. Kalın çizgiler ve cesur renk geçişleriyle sezona iddialı bir yorum katmış.



No comments:

Post a Comment